MK Rimo(katastrof)


Morgon innan start.

Så var det äntligen dags för en start för både mig och Hanna. Men det hela gick inte som planerat, hannas bil(saaben) hade tyvärr topplocks packningen gått eller jag tror om jag ska vara ärlig att toppen har givit vika. Har pulat med toppen tidigare. Hade mina aningar. 

Jag kom till start iaf, men det vart ett heat för mig. Drivaxel som inte riktigt vill vara med, sen när man ska fixa det hela blir det gäng paj på en av muttrarna som håller bär armen. Var då dålig sen tidigare. Våga inga rikigt köra då. Så det vart till och käka korv och kex chocklad. Hanna slog vad om att om inte Tobbe svärd skulle vinna så skulle ja köpa en till kex chocklad. Hehe...han vann såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0