Först ut...

Jag Anders Karlsson har startat en blogg. Huvudsakligen ska det handla om folkrace, som namnet indikerar lite till:) Jag kör för en klubb utanför Stockholm som heter Skepptuna MK. Nog rätt känd för det flesta folkrace åkarna i det här landet. Vi har/haft chafförer som Tomas Forslöv, Niklas Björken, Mats Hellberg för att nämna några.

Jag själv och min sambo börja köra lite folkrace 2007 och det hela gick sådär. Lite svårt att komma in och få fason på bilarna. Sen vart sambon gravid så idag har vi en son som heter Alfred. Annars så kör vi lite olika bilar, just nu har vi en saab 99 och en Opel Kadett.

Kommentarer
Postat av: Fregge

Tjena Anders..

Hoppas de gick bra med motorn osv :)..

Tänkte om du kanske ville ha en ny sida att lägga upp bland dina länkar..

Vår sida heter www.westerman.webs.com där finns lite om våra rallybilar och folkracebilar.. ska även bli ett köp/sälj forum...

vi hörs säkert igen..

mvh Fregge

2009-12-13 @ 22:14:06
URL: http://www.westerman.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0