Den eviga fyran


Lottning för första heatet.


Fullt spett...


Alfred ger pappa råd..

Då har man kör utanför Uppland då. Både ris o ros åt Speed MK, Va lite dåligt skyltat på morgonen när man skulle ditt, jobbigt för en som är där första gången. Men det gick iaf bra att ringa ditt och få väg beskriving. Sen var det lite slappt med förarsamanträde, vet inga ens om det vart nåt.

Det var ju riset det, men ros va att det faktist va en vädigt rolig bana att köra, bra skick på den. Saker o ting verkar faktrist fungera bra med allt liksom. Men jag kan säga så att kommer att komma åter.

Hur gick det då? Jag kom 4 i alla kval heaten då, hade nåt fel med tändingen. E rätt övertyggad att den är för högt ställd så att säga. jag är mer glad att bilen höll faktist. Va en volvo som trök på mig rätt duktigt i början.

Fick dela press med Lasse Björk, snällt måste jag säga. Hade ju press med mig, men ändå:)

Här näst ska vi se vad det blir med folkrace, en massa o göra. Ska försöka lägga ner tid på mitt E kort.

På återsende.

Kommentarer
Postat av: Farmor/mamma

Snygga killar!!!!!

2009-01-12 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0