Skepptuna 13/09-08


Klart för start.


Hanna är inte snäll som ger mej detta jobb.

Då har det varit tävling i skepptuna och äntligen så körde vi alla hiterna. Resultaet va inget att skryta med, men ändå. Andra tävlingen för hanna(någonsin) Hon måste nog bara bli lite tuffare, sen e hon farlig ska ni se:) Ena bär bärarmen vart lite till tuffsad, så nu blir det en resa in i garaget.

Besiktningen gick väl bra. Fick en anmärkning på att det inte var tätt mellan tank utrymmet och förarkupen. Måste varit så hela tiden i den bilen. he he...måste vart så hela tiden. slarvigt av besiktnings männen(innan alltså).

Rimo vart ju inställt(väntat) hade anmält mej om jag inga var tvungen att jobba. + att jag måste jaga rätt på en biltransport nu. sålde ju min för nån vecka sen.

Kommentarer
Postat av: Jaeger

Inget haninge för mej. Ska väl försöka köra nynäs 11 okt om jag lyckas ta mej dit överhuvudtaget :P Nya motorn är i iaf, el, vxllådasöverföring och lite sånt trams kvar bara, när man väl orkar, har mkt annat skit också :P. Lagtävling aldrig provat, vet inte ens vad det går ut på. Dock har jag inget lag att köra med iaf :P Nästa tävling för dej/er?

2008-09-19 @ 00:15:17
URL: http://www.teamjagerhult.tk
Postat av: Alina

Gör sextestet i min blogg!! :) Ha det fint! Kramar

2008-09-19 @ 00:19:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jaeger

bärarmsinfästningar = ingeet kul :P

2008-09-20 @ 18:14:07
URL: http://www.teamjagerhult.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0