Söndag efter en lördag med baksmälla.


gamla bär armen framför 99 an

Då va bär armen iaf byt. Va lite små pyssel. Ska väl försöka tätta mellan cupen o tanken. Sen skulle ja helst försöka mej på att byta en pryl som ja ärligt inga vet vad den heter. Det är iaf som en klocka som sitter efter soppa pumpen. Den läcker lite sopa. Inga så farligt, men de e lika bra att fixa till den helt enkelt.


Nytt motor fäste.

Motor fästet e då klart i 900an. Ska bara fixa svetsen lite smått bara, så är ja hel nöjd. Har idag fixat lite med elen på och det känns som det är ett steg i rätt riktning. Sen kopplingen va en liten huvudkliare, men jag tror jag fixa till det sen. Vore skoj att få fart på den här bilen. Måste dock jaga rätt på en del små delar, så som rotor och ja kommer inga på nåt mer just nu. Men det e små grejer som saknas iaf.

Hmm...nya projekt på väg in. Kadett måste ha en ny donator. Och jag har då hittat 2 projekt där som ligger bra till. Dock är jag naken nu och har ingen biltransport. Så jag måste lösa det först. Har iaf haft en diskution med säljaren. Vi får se vad som händer o fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0