det börjar ta form.


Lite nytt i fronten


Nya hjulhus


Nottera den nya panelen med vippbrytare

Lite nya bilder på Saab 99. Har väl snart bara målning kvar att göra. Motorn är byt. Ska väl i en ny topp i den. Har "beställt" en ny topp. Hjulhuserna är fixade. Dock skulle jag inte göra på det här sättet om jag gjorde det idag. Jag ska försöka göra det "nya" typen av hjulhus på 900(röda). Lite små fix kvar att göra, typ spolarvätske behållaren, div små svets jobb och målning. Färgen ska bli röd och vit. Jag får se hur den funkar på bilen, är köpt från biltema och var billig.

Tävling som är inplanerad är films mk 2 dagars. Sen ska jag försöka åka och kolla på div tävlingar. Helgen som var så for jag till MK Speed och kolla. Roligt med så många startande. Helgen som kommer ska jag kanske till Katrineholm, kolla lite på folkrace. Vi får se, ingen bana jag varit på tidigare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ju bra ut! Vad ska du ha för färg? Svart? <3<3<3

2009-04-29 @ 21:55:05
Postat av: Mamma

Ser ju bra ut! Vad ska du ha för färg? Svart? <3<3<3

2009-04-29 @ 21:55:27
Postat av: Mamma

Jag förstår inte varför allt kommer i dubbel upplaga? <3<3<3 :)

2009-05-01 @ 08:36:59
Postat av: karlsson

den ska bli röd faktist. med vita detaljer. iaf så är det tänkt så.

2009-05-01 @ 22:13:56
Postat av: Mia

Fin bil. Om den håller till 2010 kan kanske Madde låna den? Ska kolla upp om hon får gå på kurs i höst? Tjao.

2009-06-29 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0