Nu laddas det...

Så har man typ kört "premiär" tävlingen. Kolsva (köping) jävligt rolig bana. Dock kom jag bara til besiktningen. Bilen gick skit dåligt, så jag va tvungen att kolla upp det.. Såg att kamen var spräckt och att kam kedjan va tok spänd. Ringde Forslöv och fråga lite om hjälp. Och jag fick det förklarat för mig hur det ska vara och hur det ska fixas. Så det var bara att ta ur motorn och fixa till spännarn till och montera ihop de hela. Verkar gå rätt bra. Men ska försöka prova innan han kommer ut på tävling. Bobby och jag ska försöka ta oss till Skepptuna och prova nån kväll eller dag. Bobby måste ju prova sin Peougot 504.


Depån o Kolsva. Alfred hjälper till och ställer in det sista.


Kolsva banan från pubik plats. En RIKTIG folkrace bana.

Har anmält mig till folkrace tävling i Skepptuna den 18 juni. Kvälls tävling, vi får se om det blir tävling där eller int. Det som har anmält sig nu verkar ju vara rätt hårt motstånd. Va sägs om Tobbe Svärd, Fredde Nyberg, Forslöv m.m. Vi får se om det kan komma nån som kan ligga där bak med mig. Hehe...nä, nu ska bilen gå som fan.

Har börjat renovera en av mina köra bilar. Lite bild får väl räcka med va som görs i nu läget. Ska bli nya dörrar och nya sidor. Vi får se hur seriöst vi ska köra. Mer bilder kommer.


Saab 900 coupe.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det kanske blir så att Alfred får mecka till dig eller så vill hanköra själv. Då får du fortsätta att mecka. <3333 Mamma

2009-06-01 @ 16:33:08
URL: http://grannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0