Ladar för Botkyrka.

Ladar för Botkyrka. Ska prova Asconan där. Hoppas och tror att den ska gå rätt bra. Hinner tyvärr inte testa den på banan. Det har blivit en del tjafs på eriks fr-sida om hur vida man ska ta betalt eller inte. Jag tycker nog som det flesta tror jag...ställer man upp och jobbar en massa ska man väl inte ta betalt(även om det är strunt summa) Men kommer man bara in glidande på ett banan skal hela tiden kanske det är på sin plats att ta betalt. Tror dock inte att det handlar om klubbens över levnad ekonomiskt hur vida några testa/över med sina bilar.

Nog om det. Madde ska inte med till Botkyrka. Hon hade annat i görningen. Och ja hon är i den åldern så det är mycket att göra. Hon har ställt upp lite smått sådär ändå tycker jag. Vi får hoppas det kommer med åter i höst. Tror att det blir lungt med tävlingar nu ett tag efter Botkyrka. Väntar ju till ökning i familjen och vi kommer inte att fara iväg några längre resor. Blir en hel del bygga bil hoppas jag.





Lite före och efter bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0