Rostlagning.

Har rostlagat golvet i VW 1600. Det var fruktansvärt dåligt måste jag säga. Skulle igentligen behöva ännu mer rostlagning. Men nu ska den målas och sen ska vi lada upp den för Skepptuna 2 dagars tävling. Om allt går som det ska vill säga. Ska öva mig lite mer på att köra bakhjulsdrivet. Har ju i stor del kör framkrafsare i mina dagar.

Va och köpte lite plåt av Persy. Snacka lite skit och han visa även upp deras coola åk faktikst. Fiat 850? Minns jag rätt. Iaf så hade det kört rallycross med den tidigare och nu ska den antagligen bli folkrace bil.

Snodde några bilder från Team bats hemsida. Det är på VW 1600, från Håga där jag köpte den. Är väl inte så skoj att se när nån lagar rost i golvet. Ska försöka göra klart så att den kan få lite färg till veckan. Sen in med nästa projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0