Botkyrka 100508

Körde Botkyrka i helgen. Va väl spännande på sitt sätt. Fick väl lite nerslag på bilen när jag besikta den, dock skrev han inget i vagnboken. Depån va ärlighetens namn inte den bästa. Kändes trång framför allt. Dock var deras system att hålla reda på vilket heat man skulle upp i skit bra. Bästa jag vart med om. Banan var faktist också rolig och höll hyfsat iaf, utfarten från banan var dock jävligt dålig.

Hur gick tävlingen då? Jag var sist i alla heat. Första var jag lite feg och var typ morgon trött:p i andra hade jag andra däck på och vart hopplöst sist i starten. Noll fäste. Byte tillbaks däck runt om på bilen och kom iväg rätt bra för att vara mig iaf. Kom ut som fyra i 3 heatet, men vart bort tryckt och tappa rätt mycket var ifatt sista varvet innan mål men han inte komma om nån.

Samman fattningsvis rolig tävlig (förutom besiktningen) och det skötte sig helt okej i övrigt vad jag kunde se.

Tyvärr inga bilder. Madde och Mia tog lite bilder, men jag har än inga fått nåt av dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0